Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.
För att ge dig bättre service använder vi cookies. Genom att fortsätta på sidan godkänner du vår användning av cookies.

DHL Service Point - privatpersoner
För privatpersoner levereras ordern vanligtvis med DHL Service Point vilket innebär att paketet levereras till det Service Point-ombud som ligger närmast mottagaradressen i Sverige. Order överstigande 500 kr levereras fraktfritt. Order under 500 kr debiteras med 59 kr.

Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Du får en avisering via SMS när paketet finns att hämta hos ditt ombud.
Får du ingen avisering inom sju dagar så ring oss på 08 68 40 50 20.
Vill du söka upp vilket ditt närmaste utlämningsställe är? Titta här: Dhl Service Point Locator
Har du önskemål om ett annat utlämningsställe så ange vilket och meddela oss i din beställning.

Om beställda varor inte hämtas ut och därmed kommer i retur till oss, kommer vi att återbetala produkternas värde med avdrag för frakt (59 kr inkl. moms) och returfrakt (142 kr inkl. moms). Om varuvärdet är lägre än dessa fraktkostnader, kommer du att få en faktura på överstigande fraktbelopp.

DHL Paket - företag
För företag sker leverans med DHL Paket. DHL Paket levereras till angiven mottagaradress under kontorstid måndag-fredag kl 8-16. Normal leveranstid är 1-3 arbetsdagar. Kostnaden för direktleverans till företagets adress (dörr-till-dörr) är som standard 190 kr exkl. moms om inte speciell överenskommelse finns med Tekompaniet. 

Öppet Köp/Ångerrätt/Outhämtade varor

  • Tekompaniet Swedetraders AB tillämpar Distansavtalslagen. Detta innebär att du som kund har rätt till 14 dagars returrätt.
  • Om du vill skicka en vara i retur, kontakta oss på webshop@tekompaniet.se eller ring 08 68 40 50 20. Du som kund betalar returporto (gäller inte reklamationer). Returer skall skickas som brev eller paket. Vara som skickas mot postförskott eller med ofullständig frakt löses inte ut.
  • Returen är godkänd efter att varan har inspekterats av oss och varan måste vara i väsentligen oförändrat skick. Du kan välja att få en ny vara eller pengarna tillbaka.
  • Om beställda varor inte hämtas ut och därmed kommer i retur till oss, kommer vi att återbetala produkternas värde med avdrag för frakt och returfrakt. Om varuvärdet är lägre än dessa fraktkostnader, kommer du att få en faktura på överstigande fraktbelopp.
 
Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan